Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"strategie marketingowe"
9 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Grzegorczyk W. Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Szromnik A. CITY PLACEMENT – INNOVATIONAL MEANS OF PROMOTING CITIES pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Golik-Górecka G. Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Włodarczyk K. Polscy konsumenci wobec globalizacji konsumpcji pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Sieczko A. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Grzegorczyk W. MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Michalski E. Strategie marketingowe rozwoju produktu pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2011
Kociszewski M., Szwacka-Mokrzycka J. Uwarunkowania rozwoju przemysłu spożywczego po przystąpieniu Polski do UE pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2006
Adamczyk M., Parlińska M. Prognoza liczby emitowanych kart płatniczych pdf